Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 13 de desembre del 2011

"Zasss, en toda la boca"

Dissabte passat va quedar clar allò que comentavem a l'anterior article. El cert és que el R. Madrid va apretar molt els primers 30 minuts de la primera part i va ficar nerviós al Barça però la lògica és la lògica. El Barça, tot i no fer un gran partit per molt que s'empenyi Rosell, el bany va ser els últims 25 minuts, just després de l'1 a 3 marcat per Cesc, va estar molt imprecís amb moltes passades. Per altra part, el R. Madrid se'n va sortir "de rositas" perquè, per al meu veure, Lass i Pepe gaudien de llicència per a matar. Una temeritat de Pepe va fer que li treiessin una targeta groga a Messi (en compte de treure-li a Pepe...), fet que més tard va crear polèmica amb una entrada de Messi sobre Xabi Alonso que podria haver estat targeta, però haguès estat mooolt injust.
Per últim, al igual que em fico medalles al parlar d'Isaac Cuenca, també he de dir que Cesc Fàbregas m'ha "cagat la cara". M'ha fet menjar-me les meves paraules quan deia que Cesc no era tant bo, no tenia raó, i ara puc dir que té lloc en aquest equip des del primer dia que va jugar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada